Dźwignik kanałowy przeznaczony jest do częściowego podnoszenia samochodu podczas diagnostyki i prac obsługowo-naprawczych. Dźwignik służy do unoszenia kół samochodu
przedniej lub tylnej osi. Może być wykorzystywany przy montażu cięższych zespołów samochodu jak np. tylnego mostu, skrzyni biegów. Dzięki wyposażeniu dźwignika w specjalne podpory, można przemieszczać ciężkie zespoły samochodu wzdłuż kanału. Wózek główny może być wykonany w wersji obniżanej.
Dla PSKP polecamy dźwignik DKP-H 2,5, dla OSKP zaś DKP-H 12, niemniej są to minimalne udźwigi, można zastosować większe udźwigi.
Podnośniki o napędzie pneumatycznym wymagają zgłoszenia do odbioru UDT.
Dane techniczne | DKP-H2,5 | DKP-H6,3 | DKP- H12/600 | DKP-H12/800 | DKP-H16 | DKP-H20 |
Udźwig nominalny [kN] | 25 | 63 | 120 | 120 | 160 | 200 |
Min. Wysokość A[mm] | 90 | 120 | 85 | 85 | 165 | 165 |
Max. wysokość B[mm] | 690 | 720 | 685 | 885 | 965 | 965 |
Zwis E[mm] | 860 | 900 | 900 | 1100 | 1080 | 1080 |
Prędkość podnoszenia[m/s] | 0,0052 | 0,0052 | 0,0052 | 0,0052 | 0,0013 | 0,0013 |
Przełożenie pneumatyczno-hydr. | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Zasilanie sprężonym powietrzem o ciśnieniu[MPa] | 0,8-1 | 0,8-1 | 0,8-1 | 0,8-1 | 0,8-1 | 0,8-1 |
Ciśnienie w układziehydr. [MPa] | 10,6 | 19 | 23,9 | 23,9 | 25,5 | 25,5 |
Skok tłoczyska D[mm] | 600 | 600 | 600 | 800 | 800 | 800 |
Średnica tłoczyska [mm] | 40 | 50 | 65 | 65 | 75 | 80 |
Ciężar dźwignika [kg] | 75 | 100 | 160 | 175 | 200 | 227 |
Średnica kółek jezdnych [mm] | 50 | 63 | 63 | 63 | 75 | 75 |
Szerokość kółek jezdnych[mm] | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Szerokość kanału C [mm]* | 650-1000 | 650-1000 | 650-1000 | 650-1000 | 650-1000 | 650-1000 |
Ciecz robocza | Olej hydr.PREMIUM 22 lub L-HV22 | |||||
Cena netto | 6.250 zł | 9.200 zł | 12.200 zł | 13.200 zł | 16.400 zł | 19.900 zł |
Podpora regulowana 2 t | 1.250 zł | |||||
Podpora regulowana 6,5 t | 1.850 zł |