TEXA OPABOX

opaboxOPABOX Autopower jest nowym modułem do analizy zadymienia spalin silników diesel, który pozwala na wykonanie badań emisji do celów diagnostycznych oraz w celu kontroli przestrzegania norm określonych przepisami prawa.

OPABOX Autopower został zaprojektowany jako urządzenie praktyczne i łatwe w użyciu, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracujących na nim diagnostów.
Poprzedni model został wyposażony w praktyczny wózek z łożyskowymi kółkami. Wysuwając praktyczny teleskopowy uchwyt, możemy łatwo przemieszczać dymomierz w różne części warsztatu, ustawiając go w pobliżu diagnozowanego samochodu, bez żadnego wysiłku.
Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalnej dźwigni, po odblokowaniu, której można zdjąć cały moduł i przenieść go w dowolne miejsce.
Gwarantowany czas pracy urządzenia to pełny dzień, bez konieczności ładowania baterii.
OPABOX Autopower jest wyposażony w wysoko-pojemną baterię dostarczającą energię przez ponad 8 godzin pracy. Dzięki temu mechanik może swobodnie pracować bez niewygodnych często utrudniających testy kabli elektrycznych, czy przedłużaczy.
Bezprzewodowe połączenie Wireless Bluetooth zapewnia komunikację między modułem OPABOX Autopower, a interfejsami odczytującymi obroty i temperaturę silnika RC3 i RC2, a urządzeniami wizualizacyjnymi (dowolnym komputerem PC, stacją MULTI PEGASO lub całą linią urządzeń AXONE) bez użycia kabli.
Operator będzie mógł zmieniać dowolnie swoje położenie bez konieczności zachowania niewielkiej odległości od dymomierza. Tak więc możliwe jest nawet przeprowadzenie testu samochodu pozostawionego na zewnątrz warsztatu. Ponadto, w celu zagwarantowania jak najmniejszych rozmiarów oraz wielostronności wykorzystania, opracowana została również nowa forma sondy; specjalny przegub umożliwia doskonałe dostosowanie jej do wszystkich typów rur wydechowych we wszystkich markach i modelach pojazdów.

OPROGRAMOWANIE
Dostarczany system operacyjny to „Black CD” i zawiera kompletną bazę danych pojazdów: po wyborze z menu głównego marki, modelu oraz typu silnika aktywują się procedury, które dostarczają sekwencję wskazówek prowadzących operatora krok po kroku podczas przeprowadzania testu. Możliwa jest również integracja oprogramowania dymomierza z systemem IDC3, wtedy wyniki testów emisji można zintegrować z diagnostyką i autodiagnostyką.

DANE TECHNICZNE
Ciśnienie 850 hPa ÷ 1025 hPa
Wilgotność 0 % RH ÷ 95 % RH
Efektywna długość komory pomiarowej 200 mm
Temperatura komory pomiarowej 75°C
Maksymalny czas nagrzewania 5 minut
Źródło światła Zielona dioda LED
Zerowanie elektroniczne i automatyczne
Regulacja elektroniczna i automatyczna
Temperatura przechowywania Min. -20 Max. +60 °C
Wymiary (bez wózka) 460 x 200 x 250 mm – 15 kg (przybliżona masa z wózkiem)

Specyfikacja Elektryczna
Zasilanie 2 ołowiowe akumulatory 12V o pojemności 7A/h
Pobór mocy (max) 80 W (zabezpieczenie bezpiecznikiem 2 x 1 A)
Ładowanie 115-230 V prądem zmiennym ± 10%, 50-60 Hz ± 2%
Automatyczna sygnalizacja zmiany napięcia 11,3 V ÷ 14,5 V

Wyposażenie i oprogramowanie
Wyjście portu szeregowego Standardowy RS232 z zastrzeżonym protokołem
Łączność bezprzewodowa Bluetooth
Zegar Wewnętrzny, zasilany z baterii systemowej
System operacyjny Płyta CD NERO zawierająca oprogramowanie do analizatora spalin- kompatybilna z Windows XP, Windows 2000 oraz Windows Vista

Urządzenie do poprawnej pracy wymaga podłączenia do komputera PC ze złączem Bluetooth

CENY NETTO- zapytaj o aktualne ceny

OPABOX (dymomierz – wersja podstawowa)

0 EUR

OPABOX (dymomierz – wersja z wbudowanymi akumulatorami)

0 EUR

 Zestaw do pomiaru obrotów silnika (RC2)

 EUR

 Zestaw do pomiaru temperatury i obrotów silnika (RC2 + sonda temperatury)

00 EUR

 Zestaw do pomiaru obrotów silnika i EOBD (certyfikat ITS) (RC3)

 EUR

 Zestaw do pomiaru temperatury i obrotów silnika i EOBD (certyfikat ITS) (RC3 + sonda temperatury)

 EUR

Tradycyjna piezoelektryczna obrotów (dodatkowa do w /w zestawów)

 EUR

Aktualizacja cennika 1 maja 2021

OPCJE
  Uniwersalny obrotomierz (podłączany do akumulatora) RC3 00 zł
 Uniwersalny obrotomierz (podłączany do akumulatora) RC3 razem z czytnikiem EOBD – promocja

RC3 (Revolution Counter 3) jest w rzeczywistości interfejsem, który może zbierać dane na trzy sposoby: za pomocą zacisku indukcyjnego i czujnika piezoelektrycznego, za pomocą mikrofonu i sygnału resztkowego akumulatora lub bezpośrednio z gniazda OBD (w pojazdach wyposażonych w ten protokół).
W przypadku, gdy przeprowadza się odczyt obrotów i temperatury silnika poprzez złącze diagnostyczne pojazdu, narzędzie pozwala na wykonywanie badań bez otwierania pokrywy, ponieważ może łączyć się i pobierać dane poprzez protokół EOBD.
RC3 może być również używany w trybie skanera; podłączony do gniazda EOBD, odczytuje parametry określone w niniejszej normie zgodnie z nowymi procedurami kontroli emisji spalin.

00 zł
Uniwersalny obrotomierz (podłączany do akumulatora) ( RC2)

RC2 jest elektronicznym miernikiem prędkości obrotowej silnika i temperatury. Charakteryzuje się obudową magnetyczną, dzięki czemu może być przyczepiony do maski lub podłużnic aby przeprowadzać badania z najwyższą wygodą. RC2 może wykonać pomiary przy pomocy mikrofonu oraz sygnału resztkowego akumulatora lub też poprzez klamrę indukcyjną i czujnik piezoelektryczny.
Zarówno moduły do ​​analizy emisji spalin, jak i moduły pomiarowe RC2 i RC3 są niezależnymi urządzeniami i nie stanowią stałego elementu zestawów. Każdy z nich komunikuje się ze stacją drogą bezprzewodową. Po zakończeniu testów, mogą być jednak zdeponowane na przewidzianych dla nich wnękach stacji, co zapewnia ich szybką dostępność i oszczędza przestrzeń w warsztacie.

00 zł
Sonda temperatury 0 zł
Tradycyjna sonda obrotów diesel 0 zł

COPYRIGHT 2014 - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE Realizacja:

do góry